هانیاهانیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

هانیا عشق قشنگ مامان و بابا

آش دندون هانیا

1392/5/30 14:26
نویسنده : آرزو
314 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک بادندونم سلام

فرشته مهربونم دندون درآوردنت مبارک. ان شاء الله با این دندونای نازت خوراکی های خوشمزه بخوری و قوی بشی. بالاخره برای اولین بار و فکر کنم آخرین بار آش درست کردم اون هم چه آشی شد. به به... دو سه روزی هست درگیر آماده کردن آش دندونتم و خدا رو شکر امروز همه چی تموم شد. از دیروز بعدازظهر شروع کردم به پختن حبوبات و تا ساعت 1 نصفه شب طول کشید. بعد از اون نوبت گوشت و قلم بود که تا صبح باید می پخت. ساعت 4 صبح هم پا شدم و همه مواد رو قاطی کردم و گذاشتم جا بیفته. تا حالا از این آش نخورده بوده و انصافاً خیلی خوشمزه شد. لذت بخش تر از همه این بود که تمام کارهاشو از ب بسم الله خودم انجام دادم و توی تموم دقایقش برای سلامتیت و خوشبختیت به درگاه خدا دعا می کردم. ساعت 8 صبح هم رفتم ظرف یک بار مصرف خریدم و با کمک بابا مهدی آش دخترم رو تزئین کردیم و بین همسایه ها و فامیلمون پخش کردیم.

این هم حاصل دسترنج مامان آرزو و بابا مهدی (تقدیم به دختر گل و عزیز جونم)...

 

وقتی کارمون تموم شد کاسه تزئین شده رو نشونت دادم با این قیافه متعجب روبرو شدیم...

 

الان که دارم برات می نویسم ساعت از 2 گذشته و انگار خیال خوابیدن نداری. بابایی داره باهات بازی می کنه و من هم چوب کبریت گذاشتم لای پلکام تا بتونم بنویسم. راستی دایی فرشید هم توی راهه و داره میاد. فکرم اصلاً کمکم نمی کنه برای نوشتن. پس تا نزدم جاده خاکی می رم کمی استراحت کنم. فعلاً به خدای مهربون می سپرمت هانیای قشنگم...

راستی یه عکس هم از شلیل خوردنت می ذارم... قربون اون دستای نازت بشم من...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Mona
30 مرداد 92 23:59
سلام بلور،قربون دندونت بشم.مبارکه خاله. انشالله عروس بشی،نفسم دلم براتون تنگ شده خواهشا بیاین تهران پیشمون.خیلی دوستون دارم بوس بوس


سلاممممممممممممممم خاله مونا، چه عجب؟ بی وفا شدی خاله؟ دیگه دوستم نداری؟ چرا دیر به دیر بهم سر می زنی؟ نگرانت شدم آخه... آخه من تو ماشین اذیت می کنم مامان و بابام می ترسن بیان... حالا ببینم شاید دلم سوخت واسشون و دختر خوبی شدم... میام با دندونام گازت می گیرم
mona
31 مرداد 92 21:07
سلام عروسک زیبای خاله،من هر روز یواشکی میام بهت سر میزنم.کوتاهیمو ببخش اگه بعضی وقتا پیغام نمیدم.اما بعضی از عکساتو از وبلاگت برداشتم، هی میبینمشون و نشون خاله اریکا و خاله اورانوس میدم،اونا هم دلشون ضعف میره و قربون صدقت میرن.شما بیا پیشمون گاز گازمون کن ما که از خدامونه.بودن پیش شما نعمته. زیباترین و پاکترین من،گوله آرامش خاله.میبوسمت.مامان گلت هم ببوس