هانیاهانیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

هانیا عشق قشنگ مامان و بابا

کالسکه هانیا

1392/2/9 10:39
نویسنده : آرزو
242 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین تر از جونم سلام

بعد از دو روز سردرد وحشتناک تونستم امروز بشینم و بنویسم. البته توی این دو روز اتفاق خاصی نیفتاده و زندگیمون روال عادی و طبیعی شو داره طی می کنه. فردا قراره بریم خونه خاله شیرین و کم کم باید پاشم چمدون ببندم. از الان غصه ام گرفتم چه جوری تو ماشین نگهت دارم که اذیت نشی. البته دیروز بعداز ظهر که رفتیم بیرون دختر خوبی بودی و نق نزدی و امیدوارم کردی. دیشب بردیمت حموم و کلی واسه خودت آب بازی کردی ولی هنوز کمی می ترسی، خوبیت اینه که گریه نمی کنی و فقط چشمات گرد می شه. الان هم که هنوز مست حمومی و راحت گرفتی خوابیدی و من هی می رم و میام قربونت می رم. قراره امروز بعدازظهر بذارمت تو کالسکه ببینم طاقتت می گیره. اگه بتونی دوام بیاری توش کارم خیلی راحت می شه. اونوقت می برمت بیرون و کلی با هم خرید می کنیم و تفریح می کنیم. به نفع خودته پس جان مادرت کمی سعی کن و قضیه پستونک رو تکرار نکن که هر چی تلاش کردم به بن بست رسیدم و اخرشم پستونک نگرفتی.

بابایی داره می ره به کاراش برسه. من هم باید پاشم کلی طراحی دارم که انجام بدم. ان شاالله از تهران که برگشتم دوباره واست می نویسم.

اندازه تمام خوبیای دنیا دوست دارم هانیای قشنگم.

بعضی آدما مثل عکس ها می مونن، زیاد بزرگشون کنی کیفیتشون میاد پایین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
9 اردیبهشت 92 14:11
سلام مامان آرزو و هانياي خوشگلم ،انشالله كه بهتريد،نگرانتون شدم، خانوم مهندس فرمودند شما براي زايمان از بي حسي نخاعي استفاده كرديد شايد سردردتون از عوارض اونه(چون سردرد از عوارض اين روش هست)...نسكافه زياد ميل كنيد بهتر ميشيد،روي اين نوع سردرد تاثير بسيار خوبي داره(البته اگه از كم خوابي هاي ناشي از خواب منظم هانيا خوشگله نباشه) روي ماهتونو ميبوسم و از خدا براتون سلامتي عاجل و شادي بي حد طلب ميكنم
خاله شيرين
9 اردیبهشت 92 16:06
عشق من تو رو با تموم دنيا عوض نمي كنم. عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
سارا
17 اردیبهشت 92 9:08
سلام هانيا جونم و مامان خوشگل و مهربونش
زودتر بياييد بنويسيد ديگه قربونتون برم
دلم براتون يه ذره شده
بابت سوغاتي فوق العاده شما بي نهايت ممنونم،واقعا خوشمزه و عالي بود..مممممننننوووونننننن

سلام سارا جون، خوبید؟ ببخشید که نتونستم بیام ببینمت. خیلی برنامه کارامون فشرده بود. قابل شما رو نداشت. نوش جان شما.
هانیای گل هم سلام می رسونه.

سارا
18 اردیبهشت 92 13:25
انشالله زودتر حرف افتادنش،راه افتادنش،دويدنش و اولين فوتباليست(نه فوتلاليست)زن ايران شدنش كم سعادتي من بود انشاله كه هميشه سلامت و شاد باشيد و حتما بتونيم تو يك فرصتي خدمت برسيم... روي ماهتونو ميبوسم بازم مرسيييييي