هانیاهانیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هانیا عشق قشنگ مامان و بابا

اولین جرقه ساختن وبلاگ

1392/2/1 17:02
نویسنده : آرزو
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام کسانی که به وبلاگ دختر عزیز من هانیا کوچولو سر زدن. من اسمم آرزو، مادر هانیام. دختر مهربون من الان که دارم این وبلاگ رو می سازم تازه خوابش برده. دیروز که داشتم با خاله شیرین صحبت می کردم بهم پیشنهاد ساختن این وبلاگ رو داد و من هم شروع کردم. امیدوارم بتونم تمام حس و حال دوست داشتن عشقم رو تقدیم هانیا جون کنم.

هانیای عزیزم شما تمام وجود مادر و پدرتی. مراقب خوت باش و بدون که فرشته زندگی ما باید همیشه سالم و صبور و مهربون باشه.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
31 فروردین 92 13:57
سلام بر مامان گل و نازنين و مهربون و خوشگل هانيا جان
من سارا همكار خانم مهندس خواهر محترم شما هستم
قدم نورسيده رو تبريك ميگم و اميدوارم دختر خوشگل(هزار ماشالله)و نازنينت زير سايه ي شما و پدرشون 120 ساله بشن
روي ماه شما و دختر گلتون رو ميبوسم



somaye
25 اردیبهشت 92 2:45
salam
az veblageton didan kardam jalebe manam mikham besazam hatamn u ro linke mikonam
ba arezoie salamati vase u va ninie nazeton


salam azizam, khobid? khoshhal misham webloge shomaro bebinam. agar komaki khastid man dar khedmatam.
mamnoon
امير علي وابچيش
16 تیر 92 10:30
به ماهم سر بزن هانيا لينگمونم بكن